Vinkkejä vesijumppaan!

Vesijumppaliikkeitä!

HydroBic vaativampaan makuun!

HydroBic on tehokasta vesiliikuntaa, jossa liikkeet ovat aerobicin ja jumpan kaltaisia. HydroBicin sykettä nostavat askelsarjat kehittävät kestävyyttä, ja lihaskuntoa vahvistetaan monipuolisin liikkein. HydroBiciä järjestävät uima- ja voimisteluseurat sekä uimahallit.

 

Rohkeasti mukaan vesijumppaamaan!

Vesijumppa sopii mainiosti kaiken ikäisille, kokoisille ja kuntoisille. Liikkeet vedessä ovat pehmeitä ja tehokkaita, siksi nivelystävällinen vesijumppa sopii erinomaisesti myös kuntoutujille. Myös miehet ovat tervetulleita vesijumppaan!

Vesijumpan tehon voi säätää juuri itselleen sopivaksi, kevyttä jumppaa hitaalla tahdilla ja lisää tehoa saat nopeuttamalla liikkeitä. Voit harrastaa vesijumppaa itse tai hakeutua ohjattuun vesijumppaan, kysy lisää uimahalliltasi!

 

Näin pääset alkuun!

Tähän on koottu vesijumpan perusliikkeitä, joista kannattaa lähteä liikkeelle. Kun jalat yltävät tukevasti altaan pohjaan, voit tehdä matalan veden vesijumppaliikkeitä. Syvemmässä altaassa voi myös vesijumpata, käytä silloin apuna lötköpötköä tai vesijuoksuvyötä!